Tänään on tiistai 09.03.2021

Uutiset

VisitKarelia auttaa ihmisiä löytämään sielunmaisemansa Kolilla

VisitKarelian keväällä lanseeraama #lovekoli-kampanja saa jatkoa leikkimielisen Löydä sielunmaisemasi Kolilla -testin myötä. Testin ideana on kartoittaa muutamalla kysymyksellä vastaajan persoonaa ja hänen mieltymyksiään matkakohteen valinnan suhteen. Lopputuloksena vastaaja saa suosituksen sielunmaisemastaan Kolilla.

– Kolin ennätysvilkkaan matkailukesän jälkeen on erinomainen tilaisuus pysytellä siellä vierailleiden ihmisten mielissä myös kesäsesongin ulkopuolella. Kolin ikoninen kansallismaisema tunnetaan hyvin, mutta erilaisista elämyksistä kiinnostuneita matkailijoita voi houkutella myös muilla alueen nähtävyyksillä, toteaa VisitKarelian markkinointikoordinaattori Anne Kokkonen.

Testituloksena sielunmaiseman lisäksi testin vastaajalle annetaan ehdotuksia muista hänelle sopivista nähtävyyksistä sekä Kolin alueella että muualla Pohjois-Karjalassa. Kohteiden joukkoon on valikoitu laaja kattaus paikallisia matkailutoimijoita, ja kohteista on linkitykset toimijoiden omille sivuille.

– Varsinaisia kohdesuosituksia emme tässä vaiheessa paljasta, vaan jokainen vastaaja saa käydä itse tutkimassa, mikä kohde sopisi juuri hänen elämäntyyliinsä. Testi on hauska tapa tuoda esille maakuntamme monipuolista palvelutarjontaa, ja olemmekin ilolla seuranneet Kolin loistavaa matkailukesää. Nyt tavoitteenamme on, että syksy- ja talvisesonkeihin saadaan samanlaista pöhinää, Kokkonen kertoo.

Testi lanseerattiin eilen keskiviikkona 2.9. ja sitä markkinoidaan laajasti digimarkkinoinnin keinoin 2020–2021 -sesongeissa. Testi toimii sivuilla sielunmaisema.visitkarelia.fi.

 

Verkkolehteä voivat lukea vain kirjautuneet käyttäjät. Kirjaudu palveluun